گوتا پرکا 4% _SP1

gutta percha 4% _SP1

رادیواپک
قابلیت تراکم پذیری بالا 

تقارب 4 درصد

سایز بندی : 25 ،30، 35، 40، ،15 ،20، آسورت 40-15، آسورت 80-45

تعداد در بسته: 60 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

کشور تولید کننده: چین
 

دسته بندی : گوتا پرکا
کد محصول : 140275076

قیمت از : 360,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

گوتا پرکا 4% SP1 یکی از پرکاربردترین مواد دندانپز‌شکی در بین متخصصان درمان کانال ریشه می‌باشد.
گوتا پرکا 4% اس پی وان به صورت تکی در سایزهای مختلف به فروش می رسد و انعطاف پذیری بالای گوتا پرکا 4% SP1 استفاده دندانپزشک از روش فشرده سازی جانبی سرد را برای درمان کانال های ریشه تسهیل می کند.

 

سایزبندی گوتا پرکا 4% اس پی وان:


25 ،30، 35، 40، ،15 ،20
آسورت 40-15
آسورت 80-45

 

گوتا پرکا 4% SP1 راه حل خوبی برای پر کردن کانال و جلوگیری از نفوذ باکتری ها است زیرا می تواند داخل کانال ریشه را مهر و موم کند.
گوتا پرکا 4% اس پی وان پلیمری است که همچون دیگر مواد پلیمری از واحدهای مونومر ترانس ایزوپرن ریز ساخته شده است و به عنوان یکی از مواد زیست سازگار در نظر گرفته می شود و دارای خواص الاستیسیتی است.

 

ویژگی های گوتا پرکا 4% اس پی وان به این صورت است که: 


رادیواپک
قابلیت تراکم پذیری بالا 
زیست سازگاری بالا
انعطاف پذیر
تقارب 4 درصد
سیل مناسب و جلوگیری از نفوذ باکتری
قابل استفاده برای پرکردن کانال به روش تراکم جانبی و عمودی


گوتا پرکا 4% SP1 زیست سازگار است و به دلیل داشتن اجزای خاص، واکنش‌های آلرژیک به دنبال درمان ایجاد نمی‌کند  و خطر عوارض جانبی را در بیماران به حداقل می رساند.


نحوه قراردهی گوتا پرکا 4%اس پی وان :


باید یک رادیوگرافی از کانال تهیه کنید، آن را تمیز و نسبتا خشک کنید، سپس نوک گوتاپرکا را داخل آن قرار دهید.

ضخیم ترین مخروط گوتاپرکا انتخاب می شود و در کانال قرار می گیرد تا بتواند تمام طول آن را بپوشاند و تا انتهای آن را پر کند.
سپس با اسپریدر انگشتی و یا دستی فضای کافی برای گوتا پرکای فرعی آماده می‌شود.
سپس مخروط فرعی همراه با مواد سیلر درون کانال قرار می‌گیرد و این پروسه تا اتمام پر شدن 2 سوم از طول کارکرد ادامه می‌یابد

 


شرکت دندانپزشکی SP1 :

 

شرکت دندانپزشکی SP1  یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات دندانپزشکی معتبر و محبوب در سراسر جهان است. که یکی از محصولات محبوب این شرکت گوتا گوتا پرکا 4% اس پی وان است.


در هنگام خرید گوتا پرکا 4% SP1 به موارد زیر توجه کنید:


کشور تولید کننده: چین
تعداد در بسته: 60 عدد به صورت تک سایز یا آسورت

 


خريد و قيمت گوتا پرکا 4% اس پی وان:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت گوتا پرکا 4% SP1 در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای گوتا پرکا  4% اس پی وان ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات گوتا پرکا 4% اس پی وان در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از گوتا پرکا 4% SP1 آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید گوتا پرکا 4% SP1 را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5